Komunikat organizacyjny

Informacje organizacyjne Uphill Race Śnieżka
Karpacz 9.08.2015

Szanowni Zawodnicy,

1. Biuro Zawodów – ul. Konstytucji 3 Maja 48a (przy Zespole Szkół, centrum deptaka ) , czynne będzie :
8.08.2015 (sobota) w godz. 16.00-20.00
9.08.2015 (niedziela) w godz. 8.00 – 9.30

Każdy uczestnik otrzyma unikatowy numer startowy oraz chip, który będzie obowiązywał tylko podczas tego wyścigu

2. W dniu startu do godz. 9.30,w namiocie biura zawodów, zawodnik może pozostawić ciepłe ubrania, które zostaną zawiezione przez naszą obsługę na szczyt Śnieżki.

Rzeczy przekazane przez zawodnika obsługa umieści w specjalnym worku, na który naklejony zostanie nr zawodnika.

3. Start wspólny z miasteczka sportowego, o godz. 9.55 .

4. Na trasie zlokalizowane będą bufety :

I bufet – z napojami , Strzecha Akademicka
II bufet – żywieniowy – meta Dom Śląski (pod szczytem Śnieżki)

5. Meta, każdy zawodnik na mecie (szczycie Śnieżki):
– otrzyma pamiątkowy medal „zdobywcy Śnieżki”
– otrzyma paczkę żywieniową z napojem
– odbiera swoje rzeczy wwiezione przez obsługę
– czeka na wspólny , grupowy– pilotowany zjazd ze szczytu do Karpacza (Uwaga ! Indywidualne próby zjazdu będą karane dyskwalifikacją )

6. Dekoracje przewidziane są na godz. 15.00 w miasteczku sportowym na Stadionie w Karpaczu
– wtedy też można będzie odebrać indywidualny dyplom z wynikiem ukończenia wyścigu

7. Odbioru pamiątkowej, limitowanej wersji koszulki (po wcześniejszym zarejestrowaniu się w biurze zawodów i odbiorze nr startowego) zawodnik może dokonać odbioru :
8.08.2015 (sobota) w godz. 16.00-20.00
9.08.2015 (niedziela) w godz. 13.00 – 16.00

Życzymy dobrej zabawy !